Ut i kväll då!

Jaa, gó vänner. I kväll ska jag ut på krogen. Det ni! Kommer inte ihåg när det inträffade sist, över ett år sedan var det iallafall. Bara jag inte gör bort mig. Kan se mig själv med tårar i ögonen och darrande underläpp beskrivandes Leons matvanor/blöjinnehåll/sovljud.... ja, ni förstår mitt dilemma. Och att dra igång en glödande diskussion om vädret är väl inte heller någon hit ute på dansgolvet? Mina två favoritämnen är alltså helt körda.

Måste även nämna att vi fått tillökning i släkten i natt! En liten prins har kommit till världen.
Ett stort grattis till dom stolta föräldrarna!

Nu har jag inte tid att sitta här mer... Tänkte ta itu med mitt så kallade hem (alias bombnedslaget) Förstår inte hur två vuxna människor kan stöka så som vi kan.

Kommentarer
Postat av: Hanna
2008-03-29 @ 10:46:48

jennie ska supas under bordet ikväll!

Postat av: Jennie
2008-03-29 @ 13:34:04

Ja, det är du som får stå ut med mig!

Postat av: Minns
2008-03-29 @ 18:37:14

Ha det riktigt trevligt ute nu. Tänk på att ett glas vin kan slå nog mycket!

Postat av: Minns
2008-04-01 @ 10:05:59 URL: http://acme.webblogg.se

Kan man få en liten up date om kvällen tro?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!