Bra där

Har precis ätit middag. Lax med kokta morötter och broccoli. Bra där! Avslutar det hela med en juldoftande clementin. Är lite kluven. En del av mig längtar efter snö och mys. Den andra halvan av mig vill ha sommar och sol, efter att ha tittat på gamla utlandskort. Sommar, vinter, sommar, vinter. Som i askungen (eller är det Törnrosa...?) ni vet, när feérna bråkar om vilken färg hennes klänning ska ha- "Blå, rosa, blå, rosa"... Vad festligt det hade varit om man hade kunnat göra så med vädret. Bara en tanke...



Mysigt...

Underbart vatten. Annat än Bogrydsjön, ha!

Denna gräshoppan satt i Mickes hår. Gött.

Två tjejdrinkar, varav en tillhörande Micke.

Kommentarer
Postat av: bror
2008-11-11 @ 18:55:35

det är i törnrosa...

Postat av: Minna
2008-11-11 @ 20:05:33 URL: http://unbellodia.blogg.se/

där har jag varit.. precis där den första bilden är tagen =)

Postat av: Minna
2008-11-11 @ 20:06:59 URL: http://unbellodia.blogg.se/

säg åtminstone att den blåa drinken var mickes!?

Postat av: jennie
2008-11-11 @ 20:52:23 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

just det ja, törnrosa var det ja... kommer inte riktigt ihåg, men hoppas starkt på att den blå var mickes!. någon måtta måste det ju vara.

Postat av: hanna
2008-11-11 @ 23:17:31

jag kan tänka mig både en blå drink en rosa drink eller lite solsken..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!