Fy fan vad jag är bra

Denna vecka har jag varit duktig. Motionerat och ätit nyttigheter. Praktexempel på att jag är motiverad: Var och fikade med en vän och tog en kaffe. Inte kaffe och paj, inte kaffe och kaka, inte kaffe och bulle. En kaffe. Är stolt över mig själv. Annars brukar jag börja mitt nya liv varje måndag morgon. Varje måndag eftermiddag är mitt högtidliga löfte brutet och jag lovar mig själv att nästa måndag, ... Och så håller jag på. Måndag ut och måndag in. Men så är alltså inte fallet nu. Och jag känner mig otroligt duktig. Micke kör samma nya liv som jag gör. Tyckte lite synd om honom innan. Han fick tag på en oöppnad chipspåse från skafferiet som (hör och häpna) vi tydligen glömt av. Tyvärr ingår inte chips i våran nya livsstil.

Kommentarer
Postat av: hanna
2008-11-14 @ 00:49:32

bra där!

Postat av: Minna
2008-11-14 @ 17:34:23 URL: http://unbellodia.blogg.se/

åh, duktig du är! visst känns det härligt? jag har haft en hemsk vecka.. och att jag fick med mig 20 jättechokladmuffins från mässan i dag lär väl inte hjälpa.. men på måndag. då jävlar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!