Gosigt

Leon har börjat med en så härlig grej! Picture this: Leon kryper omkring på sitt rum. Kanske jagar han sin boll, kanske är han påväg att riva ner allt som står i hans hylla. Mamma Jennie utbrister:  "Ååå, så gooosigt!" alternativt "Ååå så mysiiigt!". Det är nu det händer, det är nu han gör det underbara. Så fort Leon hör dessa ord lägger han ner huvudet mot närmsta föremål och gosar. Vad det är han myser med tycks inte spela någon större roll, hittills har han gosat med både element, byrå, bord och sked (sked full med spagetti och köttfärssås.) En sak till. Föreställ er tidig morgon. Leon står i sängen och vill komma upp. Jag släpar mitt trötta ansikte fram till spjälorna på hans säng. Då möts min kind av det mjukaste och mest väldoftande ni kan tänka er. Leon trycker sin mulliga kind mot min och gosar.





Kommentarer
Postat av: Anonym
2008-11-11 @ 22:13:10

Åh han är så söt så jag vet inte vad.. GO GO GOSA Lejonet!!!

Postat av: hanna
2008-11-11 @ 23:19:39

åh vad han har växt!! jag fick en liten tår i ögat.. längtar efter er så himla mycket!

Postat av: susanne
2008-11-12 @ 09:09:33

Jag blir avundsjuk. puss

Postat av: Minna
2008-11-12 @ 18:55:31 URL: http://unbellodia.blogg.se/

gooosa. vilken man han har fått =)

Postat av: Madde
2008-11-14 @ 22:08:39

Fya vad söööt han e ... så myspysig..Å den lille killen e snart redan ett. Tänk på det du, hua vad tiden går..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!