Leon har flyttat

Ja det är sant. Ni läste rätt. Han har tagit sitt pick och pack och dragit. Nu mera håller han till i en liten enrummare med delat kök och toalett. Han bor väldigt nära dock, hör honom just nu när han bökar omkring inför natten. Faktiskt så är det så att han bara flyttat några meter, tagit sin säng från vårat sovrum till sitt egna rum. Kommer kännas väldigt tomt utan hans snusande precis intill. Fördelen är den att jag från och med i kväll kan kolla Prison break i sängen utan att väcka lillgrisen. När jag tidigare försökt mig på denna lýx har det alltid slutat på samma sätt- Leons jämna andetag övergår i stridslystna rop. Så i kväll mina damer och herrar blir det kvällsmat och datortittande i sängen. (Vet inte när jag senast åt i sängen, min älskade hobby har blivit näst intill bortglömd i min rädsla att väcka little man)

Kommentarer
Postat av: hanna
2008-11-24 @ 20:56:43

inte bara datortittande och ätande som ni kommer se mera av i sovrummet framöver kanske.. :)

Postat av: susanne
2008-11-25 @ 12:55:38

Mormors lille kille har blivit stor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!