Min bebis

Nu ligger mitt lilla sockerkorn och sover lunch. Hör små morr innefrån sovummet emellanåt. Mycket charmigt. Vill gå in och pussa på honom men vill inte riskera att väcka den björn som sover så att säga. För en björn (en arg sådan) beter han sig som om han inte får sova ordentligt. Min lilla bebis.
Han har lärt sig att säga där- "daa" och titta- "t´tta" och tvekar inte en sekund på att använda dessa nya ord. När han är riktigt på G får han in daa och t´tta minst 10-15 gånger på raken, samtidigt som det lilla pekfingret flyger upp, ner och från sida till sida. Ah, han har blivit så stor...

Hahaha... Det där kallar jag panna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!