Nu är det bokat!

På fredag drar vi. Jag och Micke. Hotell är bokat och barnvakt är fixad. Idag har vi varit förlovade i 2 år, och det ska vi fira genom att skämma bort oss rejält till helgen. Ah. Bara lille snorvalpen kan sluta vara snorig så ser jag en väldigt avslappnad och alldeles...alldeles underbar fredag-lördag i Göteborg framför mig. God mat och dryck på fredagen, lång sovmorgon på lördagen. Detta är värd en rad med annars väldigt störande utropstecken!!!!!!!!! (Eller är det bara jag som känner en viss stress av att läsa en text med !!!!!!!!! efter var och varannan mening?)

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-11-04 @ 11:28:20 URL: http://unbellodia.blogg.se/

Gud så härligt det låter. Det är ni värda. Och redan två år, gud vad tiden går snabbt.



Tyckte jag hörde bröllopsklockorna klämta.... Hmm.

Postat av: susanne
2008-11-04 @ 12:21:42

JAAA äntligen! kul för er, kul för mej.

Postat av: jennie
2008-11-04 @ 14:56:32

ja, visst är det dags snart?hm. får se när det blir av. är väldigt sugen. och vad kul mamma, då blir det ju en vinnvinn-situation! du är glad, leon är glad, jag är glad.

Postat av: hanna
2008-11-05 @ 01:25:58

åh!! grattis till er! vill vara tärna snart igen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!