Nu ska rutorna fram

Ja, nu ska kroppen min slimmas banne mig. Ska bli sund och nyttig. Jaja, jag vet. Jag har sagt det allt för många gånger för att det ens ska finnas en gnutta trovärdighet i det jag säger. Men nu känns det på riktigt. Får se om det känns lika verkligt i kväll.
I ALLAFALL. Har blandat en "matsmältningsraket", en röra man ska äta en tesked av före lunch och middag. Inspiration: Anna Skipper. Här kommer receptet på den vidriga smörjan:

1 tsk malen ingefära
1 tsk gurkmeja
2 tsk pressad citron
En knivsudd cayennepeppar
2 tsk vatten
1 msk honung
(Kan förvaras i kylen ca 3 dagar)

Detta ska tydligen sätta sprätt på matsmältningen. Andra fördelar ska vara att kroppen lättare tar upp näring och gurkmejan skyddar din lever samt sänker din kolesterolhalt.



Kommentarer
Postat av: Minna
2008-11-03 @ 13:43:00 URL: http://unbellodia.blogg.se/

skipper är min idol. kan inte du meddela om det där funkar så kanske jag också orkar slänga ihop'et. en knivsudd cayenne, det var inte möa.

Postat av: Minna
2008-11-03 @ 14:04:24 URL: http://unbellodia.blogg.se/

Yes, vi får peppa varandra =)

Postat av: hanna
2008-11-03 @ 16:08:23

mmm... det låter ju smask.. ;) jag håller tummarna för er bägge och joinar från England..

Postat av: ingri
2008-11-05 @ 18:55:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!