Och nu var det Mickes tur

...att åka på magsjuka. I mitt huvud rasslar jag med vitlök och viftar runt med krusifix för att bli av med denna förbannelse. Min metod tycks bara fungera på vampyrer då magsjukan fortsätter cirkulera. Jag som hade planerat att vi skulle synda ikväll- äta någonting relativt onyttigt och toppa detta med godis. Men då jag inte tänker synda själv får det väl bli morot till kvällssnacks. Igen. Provar lite olika sätt att äta min kvällsmorot på, för att det ska kännas lite roligare. Hittills har jag serverat den i långa stavar, korta stavar, hel, halv och i småbitar. Hur ska man piffa till den ikväll tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!