Personlighetstest

Personlighetstest.

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Karriärer som passar mig.... hemmafru! Ja faktiskt. Jag hade passat bra som lyxhustru.


Kommentarer
Postat av: Minna
2008-11-25 @ 23:33:32 URL: http://unbellodia.blogg.se/

mmm..jag håller med. det skulle passa mig med =)

Postat av: hanna
2008-11-26 @ 20:05:12

jag passar också in i den kategorin enligt ett test jag gjorde nyligen.. vi är lika! :)

Postat av: Anonym
2008-11-26 @ 22:49:54

Jag blev nåt som jag inte riktigt vet stämmer. jag tyckte ju att jag svarade ärligt... hmm..



Din personlighetstyp:



Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Postat av: bror
2008-11-26 @ 22:51:19

Det var jag som skrev förra inlägget..



jag gjorde ett test som talade om att jag kommer leva tills jag är 77.8 år gammal... 54 år kvar... det är ju skitmycket tid... pust!!!

Postat av: jennie
2008-11-27 @ 20:34:59

tycker det stämmer beccy! "kan göra allt som intresserar dem" "måste leva sitt liv efter sina värderingar" och "många och varierade intressen" är ju klockrent på dig. och angående yrken- skrivaryrkena tror jag skulle passa dig, väntar med iver på en blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!