Picasso- släng dig i väggen!

Nu har mästerkonstnären blivit född. Han slår lätt alla de kända konstnärerna. Med hästlängder. Han kommer att bli något stort den där.

Den här tavlan innehåller så mycket mer än en hund som leker med sin boll. Tycker jag anar lite ironi från konstnären, eller vad tror ni? Ett otroligt djup.

Här har konstnären uttryckt sig ordentligt i färger, och vilka färgval sedan! Det gröna gräset böljar under den blå himmelen. Jag ser frihet, jag ser hopp, jag ser kärlek i detta mästerverk.

Här ser ni handen som slitit ihop dessa tavlor. En trött men mycket nöjd hand.

Kommentarer
Postat av: hanna
2008-11-13 @ 00:13:28

vackert! jag önskar mig ett mästerverk i julklapp leon!

Postat av: susanne
2008-11-17 @ 17:38:33

Han kommer att bli något den pojken. Jag vill också ha ett signerat mästerverk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!