Snö snö

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra! Med varningar på radion om att man ska hålla sig inne denna snörika dag blir jag rastlös. Ännu en gång börjar jag smida julpyntsplaner. Hade inte Micke varit så anti hade det blivit pynta idag. Han hävdar att jag bara kommer tröttna på pyntet och ta ner det innan nyår. Han har faktiskt rätt i det han säger- när väl julen är över och alla klappar är öppnade tycker jag inte att det är lika fint och mysigt längre. Då vill jag byta ut mörkt och murrigt mot ljust och fräscht i min ivriga väntan på våren. Mina allierade där ute i snörusket- adventspynta eller inte adventspynta?

Kommentarer
Postat av: hanna
2008-11-24 @ 15:20:34

adventspynta såklart!! mycket mysigare att ha allt juligt innan den stora julaftonen, jag är helt med dej att man efteråt vill ta in våren! BÖRJA NU! det ska jag göra..

Postat av: Minna
2008-11-24 @ 17:06:32 URL: http://unbellodia.blogg.se/

Pynta!! Jag ska börja så snart jag hinner också.

Postat av: bror
2008-11-24 @ 17:43:28

tycker det är alldeles för julvänlig stämning här på bloggen, så jag känner att jag behöver vara nåt slags motpol.. PYNTA ALDRIG MER!!! så nu känns det genast bättre...

Postat av: hanna
2008-11-24 @ 20:53:23

jävla julhatare!! kom inte hit och mopsa upp dej..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!