Tack älskling!

"Pling på dörren". Vem kan detta vara? Funderar men blir inte klokare för det.  Bestämmer mig först för att inte öppna men nyfikenheten tar överhand. Bryskt sliter jag upp dörren, och dum som jag är glömer jag kolla i titt-hålet först. Så hundradelen innan jag får syn på den eller det som står utanför min dörr isar det till i hela mig. Tänk om det är en mördare/ våldtäktsman/ varulv/ tjuv som står där och bara väntar på att få göra någonting otäckt. Så här i efterhand skäms jag över vilken mes jag är. Mannen utanför dörren lämnar över en blomsterbukett, önskar mig en trevlig kväll och går. Min Mikael har skickat ett blomsterbud dagen till ära. Tack min älskade!


Kommentarer
Postat av: susanne
2008-11-05 @ 09:01:46

Det är min svärson det! Om han nu skulle kunna stiga högre i graderna hos oss hade han gjort det men han är redan våran svärmors/svärfarsdröm. Ni är bäst!

Postat av: Minna
2008-11-05 @ 10:37:57 URL: http://unbellodia.blogg.se/

så romantiskt! men du, glöm inte titthålet nästa gång.

Postat av: Optikern
2008-11-05 @ 18:52:18 URL: http://optikern.blogg.se/

Jagh ar sagt det innan och säger det igen. Micke får ju oss andra att blekna!

Postat av: dybban
2008-11-06 @ 10:23:27 URL: http://dybban.blogg.se/

Håller med dig Optikern. Micke lirar i Allsvenskan och vi i typ div 5 östra. Och skulle man nu få för sig att vilja ge blommor själv så kan du slå dig i backen på att frugan kommer säga.

- Kände du dig tvungen nu bara för att Micke gjorde det eller?

-Eh, ja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!