VAD ÄR DET DÄR ROSA?!

En ruggig höstkväll är det ju väldigt mysigt att ta sig ett varmt bad. Så jag bestämde mig för att göra just detta. Ansträngde mig lite extra- tände ljus, satte på lite musik och tog en rejäl dos av finbadskummet. Mysfaktor hög. Mitt upp i mitt avslappnande bad slänger jag en blick ner mot mina fötter. Där ligger det någonting rosa och guppar. När jag undersöker den guppande, rosa saken närmre upptäcker jag att det är min skurtrasa jag använder när jag putsar badrummet. Mysfaktor låg.


Kommentarer
Postat av: Minna
2008-11-13 @ 18:55:33 URL: http://unbellodia.blogg.se/

hahaha. fy farao. min disktrasefobi är inget emot toatrasefobin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!