Vilken skönhet

Som jag nämnt tidigare så är jag mycket väl medveten om mitt ointressanta matbloggande. Men eftersom jag försöker vara lite nyttigare än jag varit tidigare styrs mina tankar mot onyttigheternas land titt som tätt, gärna kvällstid.  Måste därför dyrka denna bild lite grann. Känner mig som krokodiljägaren, Steve Irving, när han beundrade en orm/ insekt/ vilket annat djur som helst- "What a beauty!!! Oh, she´s so beautiful!" And so on. Dröm just nu: Att Micke skulle åka och köpa en pizza till mig. Eller det behöver väl inte vara just Micke som gör det. Så känn er fria att komma till min undsättning!

Kommentarer
Postat av: Jenny
2008-11-24 @ 09:44:35 URL: http://eamp.blogg.se/

GOTT!

Postat av: Madde
2008-11-30 @ 20:18:01

Hm undra hur saftig du blev i munnen när du säkert "stordreglade" över den bilden.. sådan son sådan mamma..hm undra om Jennie börjar ta över Leons tansebiss pågång..fast inte av tänder utan av sug!!..bra jobbat gumman!!....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!