Vilse på flygplatsen

En man vid namn Christianos Kaklamanis gick vilse på Hannovers flygplats, och det tog honom inte mindre än en vecka att komma tillrätta igen.

"Sabine Berger som arbetar för en resebyrå på flygplatsen, var den som upptäckte mannen och tillkallade polis.

- Jag såg honom några gånger. Först trodde jag bara att han flög till och från flygplatsen väldigt mycket, säger Sabine Berger till Ananova.

Christianos Kaklamanis familj kontaktades och han kunde återföras till Aten i Grekland.

Nu har en utredning påbörjats, för att undersöka hur det är möjligt att mannen har kunnat gå vilse i en vecka på flygplatsen utan att upptäckas.

- Jag kunde inte tro det, när jag hörde om vad som hänt honom. Jag är bara glad att han till slut fick komma hem, säger Sabine Berger till Ananova. "
(Läs hela artikeln här)

Typiskt manligt beteénde det här med att vägra fråga om vägen.


Kommentarer
Postat av: Minna
2008-11-09 @ 23:20:00 URL: http://unbellodia.blogg.se/

dyrt att hänga på en flygplats en vecka. bara en måltid går väl på en hundring.. stackare.

Postat av: hanna
2008-11-10 @ 16:38:22

typiskt medelålders män att inte fråga någon...

Postat av: hanna
2008-11-10 @ 16:39:29

hahaha!! vad vi tänker lika! såg inte ens din kommentar om att män inte frågar om vägen förrän nu hahahaha!!!

Postat av: Lovisa
2010-09-28 @ 11:42:35 URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Gillar om det du skrev! Roligt att se en del prima grejer och inte endast det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!