Fortfarande snorigt

Här hemma snoras det hej vilt. Tråkigt, tråkigt... Kommer inte på något annat att skriva då snorpapper och näsdroppar är det enda som fyller mina dagar just nu. Just det. Kan ju i och för sig nämna att jag var på Gina-rea igår. Alla jeans 100 kr, allt stickat 75 kr o.s.v... Hade kunnat komma därifrån med famnen full av shopingpåsar, men orkade inte ge mig in i fighterna kring klädställningarna. Vissa tog rean på liv eller död, "kommer jag inte här ifrån med denna kjolen kan jag lika gärna sluta leva" och så vässade de sina redan vassa armbågar och tog sats. Flög fram, bet, slet och morrade. Blicken var glasartad, huvudet rörde sig metodiskt med pendlande rörelser från sida till sida. Jag såg hur vissa mumlade "Framåt marsch, höger, vänster, höger. Helt om marsch. HALT!!!." 
 Jag körde min vanliga shopingstil dock. Nöp lite i en tröja, höll försiktigt upp en sjal, och fnös åt ett par jeans som jag inte ens hade fått upp över vaderna om jag så vore insmord i vaselin. Men det blev en del fynd, alla hysterikor till trots.
Kände mig mer än nöjd när jag lämnade den svettiga lokalen. Slängde en sista blick på slagfältet innan dörren stängdes bakom mig. Aldrig mer...

Kommentarer
Postat av: susanne
2008-11-01 @ 20:45:12

Jojomensan gumman, detta var bara början! klart man ska slåss på reorna!!haha du var ju riktigt possitiv, jag trodde aldrig du skulle klara kön in.

Postat av: Emelie
2008-11-01 @ 20:52:59 URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

HEJSAN! JAG HAR EN GOODIEBAG TÄVLING PÅ MIN BLOGG! DU KAN VINNA EN HEL BAG FYLLD MED HÅRPRODUTER/SKÖNHET, SMINK, SMYCKEN, KLÄDER OCH MER ÖVERASKNINGAR! TÄVLINGSREGLER FINNS PÅ BLOGGEN :)





HADE TOPPEN KRAM!

Postat av: Minna
2008-11-03 @ 08:42:14 URL: http://unbellodia.blogg.se/

snoras det fortfarande där hemma? saknar dina inlägg! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!