Gårdagen

Jag hade en väldigt trevlig gårdag måste jag säga! Svärmor, Mickes bror och syster med sambo kom på besök. Jag och Micke överraskade alla, inte minst oss själva, genom att laga en fruktansvärt god trerätters. Skagentoast (typ den enda förrätten vi kan), heta grillspett med potatisgratäng (Potatisgratängen är alltid med på ett hörn när vi ska mysa till det. Brist på fantasi säger du. "Ja" säger jag. Nu ska jag inte ha någon utläggning om detta men visst är det förbannat gott med en riktigt gräddig gratäng?! Sätter punkt här.) och en hallonefterätt. När vi avnjutit maten spelade vi sällskapsspel och hade en allmänt mysig kväll. Perfecto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!