God natt

Ja, så känner jag. Klockan är 18.40 och jag är redo för att göra deck här på soffan. Men. Det går ju inte. Inte riktigt ännu. Har lite tv-tittande att avklara innan jag får somna. Först måste jag se "Äntligen hemma" då min sambos jobb ska vara med en snutt. Mycket viktigt, ryktet säger att maskinen han jobbar vid ska synas. Big stuff. Sedan har vi ju DESPERATE HOUSEVIVES klockan 21. Det får jag för allt i världen inte missa! Kanske ska brygga mig en kopp så att jag orkar hålla ögonen öppna. Jobbigt bara, att gå ända bort till köket. Hm. Synd att jag inte har någon här hemma jag kan tvinga göra mig den tjänsten. En väldresserad apa, eller varför inte en lydig liten iller som kan pila iväg och utföra mina order. Oviktiga och ganska onödiga tankar denna opigga kväll. Det är allt jag orkar åstadkomma nu. Onödigt tänkande.
Nej, nu ska jag iallafall roa mig med mina favoritbloggar unbellodia, Katrin Schulman och några av bloggarna på 1000apor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!