Godmorgon

Behöver motivation och en hel del kaffe för att vakna denna halvsoliga dag. Igår fick jag inte bara äran att träffa Hanna med pojkvän Johan, utan även herr och fru Lindell, samt brotha Beccy. Bara Ingrid som fattades...Trevligt var det iallafall! Vi ses allt för sällan. Inte så konstigt kanske med tanke på att alla bor med enorma avstånd ifrån varann.
Igår kväll var jag hos Nelly, en annan barndomsvän. Mycket trevligt det med, blev bjuden på min favoriträtt. En av dom iallafall. Potatisgratäng med fläskfilé.
Gäsp. Näe, det blir inte roligare än så här. Ska lägga all min energi på att vakna och bli människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!