Husvisning

Kom hem från en husvisning för en liten stund sedan. Till en början blev vi glatt överraskade. Fint hus, fin trädgård och viktigast av allt enligt Micke: fint garage. Fick upp filmsekvenser på oss- gamla, kära och bullbakandes gick vi omkring i vårat fina hus. Vi påtade lite i trädgården och drack kaffe på den stora verandan. Min film tog slut när vi läste besiktningsbladet. Mitt drömhus innehåller inte fukt och röta.
Däremot är jag mer än villig att hålla med Micke om att det var ett flådigt garage. Jag låter bilden tala för sig själv...

(Det jag vill göra er uppmärksamma på är kristallkronan i taket. Om ni nu missade den.)

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-10-09 @ 09:30:23 URL: http://unbellodia.blogg.se/

inte fukt och röta? ville ni ha det? =)

Postat av: jennie
2008-10-09 @ 09:40:14

no way....skrev ju det, mitt drömhus innehåller inte fukt och röta=). synd att det var det i det huset... perfekt annars...

Postat av: Minna
2008-10-09 @ 09:43:17 URL: http://unbellodia.blogg.se/

jaaa. nu är jag med. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!