Ikea

Vi var på Ikea igår. Det blev inte mycket köpt där inte. Nej, inte mycket alls. Vi handlar för mer pengar om vi drar ner till City på fredagskvällen och köper myskvälls-föda.
Micke hatar våran nuvarande tv-bänk så det var det enda han var ute efter. När vi kom till exempelvis lampavdelningen satte han sig och vilade. Vi har lite olika shoppingsätt jag och och Micke. Han gick och tittade på kök (kök som i vitvaror, kranar...ja) hur länge som helst. Vi är liksom inte ens i behov av en ny diskho. Sådant där trams har jag inte tid med. Jag är nog en väldigt stressad shoppare... Hm.

Just för tillfället ligger det en miljon pennor på mitt köksgolv, Leon stökar ner så mycket som han bara orkar. Tack Leon.

Kommentarer
Postat av: susanne
2008-10-13 @ 10:00:09

En ny fin pose. Väldigt vig.hihi

Postat av: Minna
2008-10-13 @ 10:08:01 URL: http://unbellodia.blogg.se/

snygg spagatställning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!