Njuter...

Sitter här och njuter. Njuter av tystnaden och min goda soppa. Leon sover lunch, han var helt färdig när vi kom hem från babyrytmiken. Ni skulle sett hur söta Leon och Lucas (Lucas är mitt kusinbarn som också går på rytmik) var idag! Dom låg på rygg, med huvudena tätt ihop och skrattade. (Ok Lucas skrattade, Leon log och såg fundersam ut om vartannat.)
Nej, hörrö ni ni. Förresten, innan jag drar. Här får ni mitt mästerliga recept på soppa:
Potatis
Morot
Purjo
--------
Koka med grönsaksbuljong, samt salt och svartpeppar
Tillsätt cremefraiche
Vill ni avancera, tillsätt blomkål mot slutet.

Klares! Easy peasy.

Kommentarer
Postat av: susanne
2008-10-15 @ 15:47:08

mmmmm måste prova. Låter gott!

Puss på er!

Postat av: Minna
2008-10-15 @ 16:59:30 URL: http://unbellodia.blogg.se/

Lunchtips is the shit. En varm soppa hade faktiskt inte varit fel nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!