Operation Hanna

Underbart väder idag med, och mitt shoppingsug sitter fortfarande i(!!!). Helt otroligt. Får vi göra någonting åt.
I morgon ska jag träffa Minna, ska bli kul! Man träffas allt för sällan... Och på lördag kommer *pam pam paaam* HANNA hem på en kort visit från England. Ska fila på min plan att få henne att strunta i att åka tillbaka.
Olika förslag på hur jag ska lyckas med min plan:
1. Riva sönder hennes pass, resväska, biljett, kläder och pengar. (Kanske lite väl brutalt?)
2. Ta mig ett snack med Johan, hennes älskling, och gadda ihop mig med honom. Vi kan kanske utpressa henne och spela på hennes dåliga samvete att hon överger oss, så att hon inte åker?
3. Prata med Hannas mamma Anette och gadda ihop mig med henne. Alla vet att det mamma säger är lag, och kan jag få Anette att säga "Jag tycker att du ska stanna hemma, klippa dig och skaffa dig ett jobb" så blir det så. Det är jag helt övertygad om.
4. Använda mig av Leon. Låta henne gosa med hans tjocka lår och dregliga kinder i en hel dag, och sedan säga: "Jaa du Hanna, när du kommer tillbaka är han (näst intill) en odräglig tonåring som kommer att svära och vara pubertal. Bara så att du vet."

Ska fiura på detta under dagen och bestämma mig för vilken metod jag ska använda mig av. Lutar åt mamma-kortet.

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-10-07 @ 12:09:59 URL: http://unbellodia.blogg.se/

husvisning? var var var?

Postat av: milla / hälsofreak
2008-10-07 @ 14:29:40 URL: http://halsofreak.blogg.se/

Å tack, vad kul att du tycker det! :o) KRAM på dig

Postat av: hanna
2008-10-08 @ 13:46:30

TASKIGT!!!!! fast jag ar glad att du saknar mig sa...puss

Postat av: bror
2008-10-09 @ 17:39:29

jag är på hannaplanen... ring om tid och plats för ihopgaddning!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!