Spökuppföljning

Fler konstigheter angående spöktavlorna i inlägget "Spöklägenhet?!" jag skrivit tidigare.


Detta visste vi:
1. En av tavlorna hängde högre upp än tidigare.
2. Alla tavlor hängde snett.

Igår upptäcktes följande då vi jämförde med ett foto som tagits för ca en månad sedan, och då tavlorna syns i bakgrunden.
3. Dom små tavlorna har bytt plats med varandra.
4. En av dom små tavlorna hänger upp och nerpå.

Vem skämta med mig aprilo? Jag misstänkte starkt Mickes syster, men hon bedyrade sin oskuld. Jakten på förövaren fortsätter...


Kommentarer
Postat av: susanne
2008-10-26 @ 19:28:27

Jag tror helt klart att ni har en liten hustomte som gillar inredning. Altså inte eran inredning, utan sin egen stil liksom .. eller?.. Spännande iallafall, om det nu inte är madde som är hustomten förstås.

Postat av: hanna
2008-10-27 @ 12:38:44

spooooooky....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!