Tittar på gamla bilder

...från när jag och Micke bodde i våran lilla etta, våran första gemensamma lägenhet. Blir nostalgisk och nykär. Fascineras över hur litet vi bodde, och hur lite vi stördes av detta. Att vi inte slog ihjäl varandra då man helt allvarligt både åt, surfade dator, lyssnade på musik, och pratade i telefon i samma rum. Men icke, detta bekom oss inte.

Välkommen in! Här har vi hallen. En stor, klumpig bokhylla var tydligen det vi prioriterade att få plats med på våra 30 kvm. En bokhylla som fungerade både som bokhylla, förvaringshylla och skohylla. 3-in-one så att säga.

Här var våran finaste del i hela lägenheten. Gillar blomman som står där intryckt i det mörka hörnet alltså...


Och här har vi mardrömsbacken upp till lägenheten. Och om jag inte erkänt än Micke- det var jag som repade upp våran dåvarande bil. Men ni ser ju själva. Åk dit när det är kallt och halt, kör upp en bit och få kärringstopp mitt i backen. Och försök att inte repa bilen.


 

Kommentarer
Postat av: susanne
2008-10-24 @ 19:11:33

Ni hade det mysigt där, men det är bättre nu va? tänk er att få in Leon i eran lilla idyll också. *Hade varit trångt nu när han rör på sig. haha

Postat av: hanna
2008-10-25 @ 15:22:36

trangt men som sagt, bara mysigt nar man ar nykar.. ser fram emot att flytta in i johans etta...

Postat av: Minna
2008-10-25 @ 19:06:17 URL: http://unbellodia.blogg.se/

tihi.. hanna ska bli sambo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!