Vilken helg

Jaa, denna helgen har det varit fullt ös medvetslös. Den har ju helt klart gått i matvrakets tecken.
 I fredags blev vi bjudna på födelsedagsmiddag (Micke tyllde år igår) av Mickes syster och sambo. Efter den underbart goda maten spelade vi "Med andra ord". Har man problem med hjärtat så avstå från detta spel. Alltså, vilken stress och hets det blev runt bordet! Roligt var det, men det lockade minsann fram den dåliga förloraren/ vinnaren i oss alla. Hade jag kunnat med hade jag definitivt vrålat och gormat mer än vad jag gjorde.
Efter som det var igår som Micke fyllde år på riktigt blev det myskväll här hemma med god, onyttig mat, bad, och en film.
Och kalas måste man ju ha med, så idag har jag slafsat tårta, kaka och kaffe hela dagen. Och så undrar jag varför jeansen bara blir tightare och tightare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!