Bokat tid nu

Hos frissan. Och jag har bestämt mig. Inget mesigt "bara topparna tack" denna  gång. Får se om jag fegar ur. Jag har fått sådana här infall förut, och modigt frågat frisören "Vad tror du att jag skulle passa i?" i hopp om att få lite inspiration och mod till att pröva någoting nytt. Trots detta har jag alltid alltid kommit där ifrån med samma damn frisyr, fast med trimmade toppar, knappt synbar förändring. Men nu, nu känner jag mig modig! Inte så modig så att jag skulle våga äta ett kräftöga, mitt mod räcker precis till att ta det stora steget och skaffa mig en ny frilla.

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-09-03 @ 08:32:04

Har också funderat på att göra något drastiskt, men fan vad feg man är.. Atar att det blir samma blonda slingon + topparna nästa gång. Sugen på kort hår!

Postat av: jennie
2008-09-03 @ 08:45:19

aa. nu ska jag inte fega ur denna gång! kan ju inte ha taylor hanson-frisyr hela mitt liv.

Postat av: hanna
2008-09-03 @ 08:48:59

mod åt mina töser!!! det är bara att cutta av!

Postat av: Minna
2008-09-03 @ 10:57:55

Hanna du är modig du =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!