En vanlig syn

Om jag och Leon är i affären och jag köper med mig en dricka vaknar Leons vaktinstinkt direkt. Så fort han ser mig hålla flaskan i handen börjar han direkt med sina "ge-mig-läten". Och han håller på så tills han får äran att hålla drickan åt sin mor. Då blir han så stolt! Det glimmar till i hans ögon och han får en helt annan hållning där han sitter.
Kruxet är sedan att få tillbaka flaskan, han vaktar stenhårt. Vill inte alls låta sin flåsande och törstande livsgivare svalka sig. 
.
Här ser ni hur han tittar höger, vänster, höger igen för att se så att det inte kommer någon och snor drickan.


Kommentarer
Postat av: Minna
2008-09-24 @ 10:17:29 URL: http://unbellodia.blogg.se/

snäll! vaktar mammas flaska.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!