Förresten

Har glömt tala om att
* Jag träffat Skrållan, mammas och pappas lilla hund! Så fruktansvärt söt! Kommer bilder senare.

* Våran utflykt till Torpa i fredags blev supermysig. Kommer bilder på det med.

* Systra mi har fått sitt körkort. Ni skulle sett henne igår. Först åkte hon till Skene, hälsade på först en kompis och sedan mormor. Efter det kom hon hem, åkte efter typ 5 min upp till Viskafors, kom hem, lånade min bil, åkte till Borås. kom hem, åkte till Skene igen för att slutligen komma hem och parkera för dagen/ kvällen.

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-09-28 @ 16:13:48

bilde bilder.. jag vill se bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!