Gratis kläder

Har blivit medlem i något som heter "Gratis kläder". Och nu ska jag försöka värva en massa andra till den sidan, för ju fler jag lyckas värva ju fler poäng får jag.

"Samla poäng:
Nu när du nu är inloggad kan du börja samla ihop poäng som du sedan kan växla mot Presentkort på H&M, som du sedan får leverade direkt i din brevlåda. Det finns flera olika sätt att tjäna ihop poäng, titta igenom alla så du inte missar något!"

Så bli nu medlem via denna länk: http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=10829

Gratis är gott.

Kommentarer
Postat av: Evelina
2008-09-07 @ 20:12:24 URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

Postat av: Minna
2008-09-07 @ 23:24:30

Nu har jag 60 poäng. Drygt ju... Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!