Jävlar i min lilla låda!

Nu är hon igång! Har varit så himla duktig denna vecka med mat och motion. Okok, det är bara torsdag idag, men 4 dagar är högst troligt rekordet på sunt levene på...tja, säg 22 år.
Jag och Leon motionerade bort till lekpatsen tidigare idag. Jag pötte hurtigt fart på Leon, tillbaka fick jag uttråkade blickar varvat med stora gäspningar. Jaja, friskislivet kan ju inte passa alla.
Har även gjort besök på badhuset. Likt ett smått övergött havsdjur plaskade jag längderna fram och tillbaka.
Duktig säger du. Väldigt duktig säger jag.

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-09-11 @ 21:58:10

kör hårt! du kan när du vill och nu vill du ju =) ska heja på som tusan. kan du inte börja med att publicera förlorade kilon här på bloggen, så får du ännu mer prestationssug! skulle va kul! positiva minna är igång. själv är jag förkyld och jäklig så jag tar det lugnt med träning denna veckan. däremot har jag jobbat i dag och varit sjukt trevlig: tack så mycket! välkommen! det går bra här! jag tar biljetten! stämpel får du om du vill gå ut! välkomna! ha en trelvlig dag! du är välkommen tillbaka! med ett enormt ständigt leende. fick ont i huvudet efter en timma.. puh! två dagar till ska jag dessutom stå ut. hälsa lejonet och m. puss

Postat av: hanna
2008-09-12 @ 09:07:42

duktigast i världen säger jag! keep up the good work darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!