Ny dag

Jaha, så då var det måndag. Det kvittar om man jobbar eller inte, måndag morgon är seg!
Tvätten är inte längre en tvätthög, den passerar snart tvättbergstadiet. Och givetvis finns det inga tvättider. Skönt i och för sig, då slipper man slita i tvättstugan hela dagen.


Drömplaner för idag:

* Massage medan jag sippar på en fruktdrink.

* Efter massagen går jag ut och köper mig en helt ny garderob. Leon sitter i sin vagn och kvittrar glatt.

* När vi kommer hem är tvätten tvättad och lägenheten storstädad.

* Lunch tillsammans med Micke och Leon, på en picnick-filt ute i det fina höstvädret.

* Jag väger mig. Oh my, jag har gått ner 10 kg utan ansträngning.
* Jag får en fin bukett blandade snittblommor av valfri individ.
* Leon somnar snällt och utan protester, och det går en massa roligt på tv:n.


Kommentarer
Postat av: Minna
2008-09-29 @ 10:16:01 URL: http://unbellodia.blogg.se/

hahaha. lite kul det där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!