Poker!

Okok, nu börjar jag förstå. Inte hur man spelar poker för att vinna pengar, men hur man kan tycka att det är roligt. Gav det ett försök i går. Förlorade 50 spänn på mindre än 5 minuter. Min strategi var att inte ha någon. Eftersom jag inte är riktigt med på hur man spelar tänkte jag att jag kunde psyka mig till en vinst. Tanken var att mina bordskamrater skulle bli konfunderade och börja grubbla på hur jag resonerade i mitt spel. Det gjorde dom dessvärre inte och dom verkade inte ens skämmas när dom snodde mina marker. Damn.

Kommentarer
Postat av: Minna
2008-09-20 @ 10:56:44 URL: http://unbellodia.blogg.se/

jennie, feta pluspoäng hos simon om han får veta att du spelar poker..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!