Vill göra om här hemma!

Har gått och flyttat på några ljuslyktor, bytt ut en blomma i köksfönstret...jag vill göra om här hemma!
Har Mickes högtalare i blickfång just nu. Stör mig så fruktansvärt på dom. Tänk vilken potential vardagsrummet hade haft utan dom.
Tänk när han köpte dessa as... Tror inte jag har berättat det. Då bodde vi i en liten etta på 30 kvm. Jag kan inte riktigt beskriva de känslor jag fick när han släpar hem 2 st HÖGA BREDA FULA högtalare, och 3 lite mindre som givetvis är lika fula. En STOR...ja, låda av något slag som har med ljud att göra, och en annan STOR grej som tydligen också ska vara bra att ha. Sedan ska det ju givetvis vara sladdar och kablar till allt detta. Herregud... säger bara det, herregud!

 
Lägenhetens helt klart fulaste hörne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!