What to do?

Är lite ambivalent idag. (Nu inser jag att min svenskalärare hade rätt, ordet är ganska bra att kunna) Vad ska vi hitta på? Micke ska vara manlig och meka med en bil. Jag hade tänkt att gå till badhuset och simma, men då jag misstänker skarpt att Leon inte har lärt sig detta än så får vi nog hoppa det. Om han inte kan klamra sig fast likt en apunge på min rygg medans jag motionerar vill säga. Men detta vet nog både du och jag att han inte har lust med...
Håller iallafall på och bränner en cd-skiva. Dagens happening. Verkar ha snöat in på Astrid Lindgren-musik. Mammasyndrom?


Kommentarer
Postat av: Minna
2008-09-16 @ 10:35:42 URL: http://unbellodia.blogg.se/

Nu har det varit tyst allt för länge tycker jag.. Jag har börjat blogg lite igen. Får se hur länge jag orkar denna gången, men det är kul när man inte har något att göra, som i dag =) Köpte Naturdiet i går. Tänkte köra denna veckan. Har du tröttnat än?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!