Årets första!

Efter några sekunders speglande upptäckte jag den. Årets första fräken! En liten, söt prick på näsan. Jag älskar den redan, efter bara några minuter. Den fick en extra klick fuktighetscreme, och ett par uppmuntrande ord. Jag gav den frukost på sängen, och... haha. Bilder i huvudet. Jennie på jobbet, omkringskuttandes med en brödsmula, och en droppe mjölk på näsan. "Jo, men ni förstår, fröken Fräken behövde ett mellanmål". 

God morgon önskar jag och fröken Fräken!

Leon för exakt ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: åsa
2009-04-24 @ 08:30:01 URL: http://frurissanen.blogg.se/

Välkommen fröken fräken.

Postat av: Anna
2009-04-24 @ 10:09:34

Gud så söt han e!!

Postat av: hanna
2009-04-24 @ 10:09:55

ja, välkommen i klubben, du kan få några av mina :) här har det vart explosion på fräknar i veckan, våren har kommit för att stanna!

Postat av: Madde
2009-04-24 @ 13:38:05 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Haha ..jepp välkommen välkommen ..fler syskon lär ni bli på Jennies Näsa hihi :)..söt going där :)

Postat av: Anna
2009-04-24 @ 21:21:17

Asså...Leon o Kevin e inte helt olika där asså... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!