Byta däck

Idag ska jag göra någonting jag aldrig gjort förut. Jag ska byta däck på våran bil. Ni läste rätt- byta däck. Micke får inte anstränga sig nu med tanke på näsan, så då är det jag som fixar biffen. Känns som att jag fått ett riktigt stort förtroende.
Anledningar till varför det känns som ett stort förtroende:
* Jag vet knappt hur man fyller på spolarvätska
* Jag råkade för ett tag sedan tanka diesel i vår bensinare
* Jag skrämde livet ur pappa när vi övningskörde med frågan: "Vad är det för pedaler på golvet?" (Givetvis visste jag det, dock inte i vilken ordning dom satt.)

Idag kanske ett bilintresse börjar gro inom mig. Idag kanske jag helt plötsligt börjar imponeras av diverse bilmärken, hästkrafter och svängradier. Eller inte. Högst troligt inte.

Kommentarer
Postat av: Anna
2009-04-29 @ 10:00:30

Du e la go...Men du fix<ar biffen!!

Postat av: hanna
2009-04-29 @ 10:20:12

oj.. lycka till! antar att micke kommer sitta bredvid och instruera..?

Postat av: Madde
2009-04-29 @ 10:53:13 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Haha stämde det med dieseln? och jag som trodde att det bara var en hypotetisk fråga..asg ..visste inte att du va s klantig i reality hahaha.. Jennie då!..å ja som sa till Anna att det inte stämde i verkligheten men här kommer sanningen fram..men vet du vad jag tror på dig, du FIXAR detta här :)

Postat av: åsa
2009-04-29 @ 11:04:11 URL: http://frurissanen.blogg.se/

Go Jennie... visa nu att tjejer kan

Postat av: hanna
2009-04-29 @ 17:30:00

jag litar på att du fixade biffen??

Postat av: Sonny
2009-04-29 @ 17:32:58 URL: http://enmillebilder.blogg.se/

Haha, såg er på knalleland idag! gick ni in på mekonomen eller var det systembolaget?

Postat av: jennie
2009-04-29 @ 18:26:24

ja, snart kommer inlägget som berättar hur det gick för mig. förstår att ni väntar med spänning. sonny- ja, vi var inne på mekonomen. köpte några slags ringar till däcken. madde- vi känner nog inte varann så bra som jag trodde=)haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!