En utmaning

Madde har utmanat mig. Nu kör vi:

Vilken mat äter du ofta?
Lättlagad sådan.

När du är på kalas, är du den som sitter eller som hjälper till att duka av?
Jag brukar fråga om jag kan hjälpa till... Gillar inte att sitta och se på när någon annan dukar undan mina grejer. Om vi inte är hos mamma och pappa då förstås, höhö.

Vart sitter du helst när du bloggar?
Ligger helst i sängen.

Köper du trisslotter ofta?
Nej, aldrig. Inte till mig själv iallafall. Det händer att jag ger bort i present däremot.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Ojoj... Hm. Min och Mickes första utlandsresa ihop kanske? Eller varför inte när vi åkt ner till Varberg och bara slappat?

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
3:an och 5:an.

Känner ni hur korta och torra svar jag ger? Det beror på att jag har bomull i hjärnan.

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-04-23 @ 16:52:42 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Hurtig och hurtig hehe..sitter just nu med en glass i min mun och ingen cykling blev de imorses..får bli en lite längre trip ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!