Home sweet home

Home sweet home. Underbart att vara hemma efter en lång dag. Det enda som stör min harmoni är ett hysteriskt brölande från tvn. Det tycks vara någon töntig sport som utövas. I ren protest sitter jag här i soffan och vägrar kolla. Emellanåt suckar jag högljutt, och vrider menande på mig.
Dagen har varit lång som sagt. Innan jobbet var jag på City och inhandlade magsjukeföda åt lillgrisen. Väl hemma igen hade klockan tickat på alldeles för snabbt, så någon promenad till jobbet blev det inte heller. Kände mig fruktansvärt lat när jag tog bilen den lilla stäckan, men å andra sidan var det helt underbart att slippa gå hem efter jobbet. Något mer spännande har jag tyvärr inte att bjuda på, denna trötta fredagskväll...

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-04-03 @ 22:32:20 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

haha du e la för rolig du Jennie.. Ser riktigt framför mig hur du sitter å håller på i soffan.. hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!