Micke är sugen

Micke är sugen på någonting. Ni vet så där som man kan vara, allra helst en lördag. Tyvärr ställer hans näsa till det för honom. Efter operationen känner han varken lukt eller smak. Deprimerad grymtar han omkring här hemma, och nyss slukade han en skiva salami i ett desperat försök att känna någon form av smak. Tyvärr utan framgång. Jag får lite dåligt samvete när jag berättar om den godaste glassen jag ätit (Ben och Jerry. Tänk er 2st stora Maryland cookies med glass emellan. Poesi!) eller om hur lyckat potatismoset blev. Får skärpa mig, och se till att äta med likgiltig min tills Micke får tillbaka smaken igen.


Kommentarer
Postat av: Sonny
2009-04-25 @ 19:14:05

Fast om jag inte hade haft någon lukt eller smak skulle jag exprimentera lite haha xD typ testa asstarka saker! fast det kasnke man känner ändå:P??

Postat av: hanna
2009-04-25 @ 23:54:40

stackars micke, jag tänker på dig och lider. Äta som är så gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!