Nu ska vi se

Hittade ett iq-test på Maddes blogg. Nu ska vi se hur smart jag är. Gissar på ett mycket bra resultat.

Jag har...?
( ) ...låst in mina moppednycklar i mopeden?
(x) ...sprayat hårspray i ögat?
(x) ...trasslat in mitt hår i hårborsten?
(x) ...gått in i en lyktstolpe?
(x) ...fått tuggummi i håret?
( ) ...fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
( ) ...slagit sönder ett glas när jag ska hålla tal?
(x) ...missat blomkrukan när jag skulle vattna blommorna?
( ) ...trampat barfota på en igelkott, geting eller liknande?
( ) ...tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
(x) ...slagit mig på fingret med en hammare?
(x) ...snubblat på en fotboll?
( ) ...gett kattmat till din hund?
( ) ...kallat en lärare för mamma eller pappa?
(x) ...sprungit på ett litet barn?
(x) ...gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
(x) ...tryckt in min nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna?
(x) ...frågat vart min mobil är när jag håller den i handen?

Antal poäng: 11

Multiplicera nu resultat med 5!    
Resultat: 11 x 5 = 55%

00-30% Du är rena geniet
30-55% Du kan ju vara smartare
55-80% Du  kanske skulle gå ett extra år i skolan.
80-100%  Sök hjälp

Jaha. Jag var helt säker på att jag skulle klassas som "rena geniet". Märkligt hur fel ett test kan visa.


Kommentarer
Postat av: Madde
2009-04-04 @ 17:43:16 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

haha du e la för rolig,, e ju fortfarande super fint ute.. Solen skiner som bara den men förstår vad du menar, inte så att man kanske orkar vara ute å vara allert det första man är när man jobbat en hel dag.. Och ja du har missat något hihi.. Nää då gums.. Trodde först att jag skulle bli sittandes här hela dagen tanken var ju först att gå bort till er och vara ute lite med gubben ch sonen din, men ångrade mig sen när ja kom på att det kanske inte vore så bra mtp smittorisken. hade ju iof varit ute men ändå..blev iaf 2 hela timmar för mig och sessan ute på lekplatsen..:).. NU skall vi snart hem t Karin..wohooooo

Postat av: Sonny
2009-04-04 @ 19:57:55 URL: http://enmillebilder.blogg.se/

Ja, jag tror det här testet verkligen visar hur IQ befriad man är hehe

Postat av: susanne
2009-04-04 @ 20:19:52

ingen ide för mej att ens börja svara på de frågorna.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!