Destination Storsjön

Micke kände sig något bättre idag, och han orkade följa med på grillutflykt tillsammans med mig, Leon, mamma, pappa och Skrållan. Destination Storsjön. Där spenderade vi några timmar vid vattnet och i skogen runt om. På menyn stod korv med bröd, melon, smörgås och chokladbollar. Givetvis toppades festmåltiden med en kopp svart.
Jag bestämde mig för att leka "sök" med Skrållan. Likt en graciös hind (läs galen älgko) flög jag fram över stock och sten för att hitta det optimala gömstället. När jag nöjd dyker ner bakom en maffig gran slänger jag en blick åt Skrållans håll, och upptäcker att hon kunnat följa min flykt utan problem. Vi får ögonkontakt, och hon ser riktigt skadeglad ut. "Var det det bästa du kunde...?". Förutom att jag blivit hånad av en hund har det varit en jättefin dag. Tyvärr utan bilder. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna
2009-04-26 @ 19:50:01

Åh va d lät mysigt! =) En sån utflykt skulle jag me vilja göra. Får ta tag i det.



Skönt att Micke e bättre! =) Ses vi kanske på lördag ist...

Kram till er!

Postat av: Anonym
2009-04-26 @ 21:03:26

Ja, Skrållan fullkomligt älskar att leta efter dig i skogen så nu ligger hon här helt utslagen. Tröttsamt men kul! En jättehärlig dag!

Postat av: madde
2009-04-27 @ 12:48:37 URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

mm ler börjar bli nästan för mkt grillning nu eller kan det det;)

Postat av: Madde
2009-04-27 @ 13:48:50 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Vad mysigt ni har haft det..för mig blev det dock INGEN grillning i helgen suck men till helgen kanske ..hihi..

Postat av: En STRIPPAS BEKÄNNELSER
2009-04-27 @ 18:36:22 URL: http://kolomiyka.blogg.se/

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!