Vattenkrig mot den som sover

Morot och ett glas vatten var allt jag kunde rota fram i köket, denna slappa söndagskväll. Inte så jäkla spännande. Micke och lillgrisen sover. Ja, ni läste rätt. Micke ligger här i soffan och trynar så sött. Tänk om jag skulle tappa mitt vattenglas över honom...? Starta ett litet vattenkrig så här på kvällskvisten! Tänkbara reaktioner:
1. Ingen reaktion alls, då Micke sover sjukt tungt.
2. Micke flyger upp som ett jehu och fattar galoppen direkt. Han skuttar skrattande ut i köket för att hämta vatten, så att han kan vattenkriga tillbaka.
3. Micke stirrar med glasartad blick på mig i några sekunder, innan han vänder ryggen till och somnar om.
4. Micke vaknar, och fnissar över hur påhittig och spontan hans flickvän är.
5. Micke blir jättearg och surar hela kvällen.

Det finns bara ett sätt att ta reda på vilken reaktion som stämmer bäst in. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Minna
2009-04-19 @ 20:24:06 URL: http://unbellodia.blogg.se/

haha. gjorde du det?

Postat av: Anna
2009-04-19 @ 21:24:11

Gör det! =) Hehe, kul!

Postat av: hanna
2009-04-19 @ 22:33:49

ska hon våga.. väntar spänt på nästa inlägg..

Postat av: micke
2009-04-19 @ 23:24:12

nej det skulle hon inte. misstänker att jag vaknade av denna dumma tanke. jennie, det finns mycket roligare saker att göra.

Postat av: Madde
2009-04-21 @ 11:02:07

hahah du e la för skojig du.. sitter här och garvar för fullt åt din livliga fantasi pch dina inlägg..hihikramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!