Tandläkarbesöket

Jag överlevde mitt tandläkarbesök. Hemskt var det, men jag överlevde!
Med en förvriden min låg jag timme ut och timme in (nå ja, närmare en timme iallafall) medans det slipades och hade sig i min mun. Upprepade gånger stannade arbetet upp, och den snälla sköterskan bad mig att slappna av. "Det är bara jobbigt att ligga och spänna sig sådär"  sa hon klokt, och jag försökte verkligen att förflytta mig till ett mentalt "happy place". Dock lyckades mina tankar inte tränga undan ljudet av tandläkarens otäcka redskap, och efter ett litet ögonblick var jag tillbaka till skräcken.

Skönt att det är över!


Kommentarer
Postat av: susanne
2009-08-18 @ 21:17:44

Ja stackars lilla gumman, men nu är det värsta över och det kommer att vara värt varenda minut ska du se.

Postat av: Åsa
2009-08-19 @ 07:27:44 URL: http://frurissanen.blogg.se/

Lider med dig. Efter hela 3 år med hemsk tandställning så får jag rysningar varje gång jag hör ordet tandläkare.

Postat av: hanna
2009-08-19 @ 09:22:47

du är duktig du!

Postat av: Sonny
2009-08-19 @ 20:37:03

Tack för kommentarerna, De är bra att du skriver vilka bilder du gilla oxå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!