203432975 gången gillt!

Jag är den mest onyttiga person jag känner. Till middag igår åt jag kanelsnäckor med ballerina. Och det samma till kvällsmat, toppat med några Center. Fy skäms. Nu är det jag som inför godis/ onaturliga mängder fika-förbud på veckodagarna! Detta förbud känns dock igen mycket väl. Men nu ska det hållas. Ska snart till jobbet, och där är det jag som vänder min låda juleskum ryggen! (Ja, jag kanske har en godislåda på jobbet. Skit i det nu.) Jag ska fnysa åt den så hårt att mina näsvingar vibrerar. Ge mig kraft. 203432975 gången gillt!


Kommentarer
Postat av: Anna
2009-12-01 @ 17:49:03

Hehe...godislådan på jobbet existerar inte! Helt övertygad ;). Själv stod jag och tryckte i mig aladdin-hjärtan före maten...ajaj. Synd bara att julen närmar sig när de förbuden ska införas...då det bara kommer mer och mer frestelser vart man än går! Lycka till!

Postat av: hanna
2009-12-03 @ 08:57:58

you go!! jag ska också försöka skärpa till mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!