Rimafton

Ytterligare en rimafton har passerat. Rimafton är en tradition som jag och mina kusiner har (tillsammans med våra respektive) och på det stora hela går alltså kvällen ut på att rimma. I timmar sitter vi och klurar på julklappsrim, funderar och ger varandra tips på hur vi bäst ska få till det. NOT. Rimafton är faktiskt, när jag tänker efter, en väldigt missvisande titel på kvällen. Själva rimmandet tar väl max en kvart, och resten av tiden spenderar vi istället på mat, godis och dryck i stora lass. Men trevligt har vi!

Återkommer med bilder då min kabel till att föra över bilder från mobilen är borta. Igen. Jag vet, det är helt sjukt hur den kan vara borta hela tiden. Men så är det. Yes.


Bjuder på en bild. Alla tar med sig varsin juklapp, och detta hade kusin Micke slagit in- en inramad bild på sig själv. Micke för narcissism till en helt ny nivå.

Kommentarer
Postat av: Åsa
2009-12-21 @ 18:36:49 URL: http://frurissanen

haha, klockrent. Jag uppmanar alla att ge bort kort på sig själva i julklapp. Helt underbart. :)

Postat av: hanna
2009-12-22 @ 09:16:09

hahahaha!! underbart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!