En lycklig kvinna

Söndag kväll, och vi laddar med film. Någon med Adam Sandler, han brukar ju vara rolig. Suger rejält i sockertarmen med. Behöver något onyttigt, och det nu! Blir väl till att göra ner sig i soffan strax och bara mysa. Söndagskvällar måste ha skapats enbart för slappande och flötande.
När jag gick hem från jobbet idag möttes jag av en härlig syn. När jag spanade upp mot vårt vardagsrumsfönster var hela rutan fylld av en vinkandes Leon, han fladdrade och hade sig med båda armarna. När jag kom innanför dörren fick jag pussar, kramar samt mat serverat. Kan man ha det bättre? Riktig lyxmat var det också- skinkstek med kokt potatis, sås och broccoli. Jag är en mycket lycklig kvinna.


Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-02-08 @ 20:27:59

Vad härligt! vägen till lycka går väl via magen? och vad kan vara bättre än en pussande Leon när man kommer hem? kan inte finnas något bättre!

Postat av: Minna
2009-02-08 @ 21:16:51 URL: http://unbellodia.blogg.se/

håller fullständigt med dig om vad söndagskvällar är till för! tvingas man dessutom jobba, som jag, så får man proppa i sig så mycket onyttigt man bara vill.. =)

Postat av: Madde..
2009-02-09 @ 09:47:56 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

aaah det låter helt underbart. Visst e dom goa dom små liven. Sicken känsla. :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!