Fredagen den 13

Fredagen den 13. Vad säger vi om det, är vi vidskepliga? Neee. Här läggs nycklar på bordet, och en stege skulle jag gå under utan att tveka. Skulle det däremot gå en svart katt/ katt/ någonting annat djurlikt över vägen spottar jag galet omkring mig. Sedan sitter det här med "A-brunnar" (avbruten kärlek-brunnar) i ryggmärgen. Kan jag på ett smidigt sätt undvika dessa hjärtekrossare så gör jag det. Att föredra är ju K-brunnarna (kärleks-brunnarna) som garanterar ett lyckligt kärleksliv.
Ja. Så ligger det till. Har ni några konstigheter för er?

Kommentarer
Postat av: Madde..
2009-02-13 @ 11:14:06

Idag har vi tur hehe

Postat av: dybban
2009-02-13 @ 14:03:25 URL: http://dybban.blogg.se/

Där jag kommer ifrån står A-et på brunnarna för något helt annat. Men ditt alternativ är ju lite mer sofistikerat...

Postat av: Hanna
2009-02-13 @ 16:33:35

betyder det då att vissa män letar efter A-brunnar att stampa på?

Postat av: dybban
2009-02-13 @ 22:21:22 URL: http://dybban.blogg.se/

Absolut inte Hanna. A på brunnarna hemma i Eksjö står nämligen för en speciell sorts sexuell aktivitet som inte lämpar sig för dybban att bli utsatt för...

Postat av: Hanna
2009-02-14 @ 03:53:40

jaha.. jag tänkte att vissa män kanske stampade för att kunna få utföra denna sexuella aktivitet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!