Jag snor inlägg från Ingrid

Jag tar mig friheten att sno recept och bild från Ingrids blogg. Funderar skarpt på att försöka mig på en sådan här liten skapelse i kväll. Verkar lätt och väldigt gott.

5minuters chokladmugg
4 msk vetemjöl special (eller vetemjöl + 1 krm bakpulver)
4 msk socker
2 matskedar kakao
1 ägg
3 msk mjölk
3 msk smör eller neutral olja
Några rutor valfri favvo-choklad att stoppa i

1 Stor mugg

Blanda dom torra ingredienserna i muggen. Tillsätt ägget, mjölken och fettet och blanda tills det är slätt. Stoppa i chokladbitarna och kasta in i micron. Högsta värme i 3 minuter. Kakan kommer att jäsa och gå upp över kanten men den rinner inte över. Ta ut den och stjälp upp på ett fat om du vill.


Titta vilken skönhet! Perfekt snack till top model i kväll.

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-02-10 @ 18:33:19

har du gjort så att texten e så liten att man inte kan läsa den? hm.. eller e de jag? allas andras sidor ser texten normal ut på. :) ..snäla jennie hjälp mig så ja kan läsa detta inlägg hehe

Postat av: Anonym
2009-02-10 @ 18:35:10

fattade hur man gjorde, poletten trillade ner. hihi

Postat av: Madde..
2009-02-10 @ 18:36:35

woow ja det verkade gott och simpelt att göra.

Postat av: susanne
2009-02-10 @ 20:46:28

Ser fantastiskt gott ut.

Postat av: Åsa
2009-02-11 @ 07:51:02 URL: http://frurissanen.blogg.se/

coolt. nu behöver jag bara en micro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!